Logotype for Focus NordicLogotype for Focus Nordic
The largest distributor of photographic products in Europe.

About Focus Nordic

Daži vārdi par mums

** Focus Nordic ** ir lielākais foto preču produktu izplatītājs Eiropā. Mūsu klāsts ietver daudzus no spēcīgākajiem zīmoliem gan kameru, gan optikas, gan piederumu ziņā. Bez tam, mūsu piedāvājumā ir daudzi produkti zem Focus zīmola.

Uzņēmums tika dibināts 2010. gada janvārī, apvienojoties Focus Trading AB, Westheimer A / S un Aronsen A / S. Mūsu galvenais birojs un noliktava atrodas Zviedrijā Gēteborgā, ar tirdzniecības birojiem Dānijā, Norvēģijā, Somijā, Baltijā un Polijā. Focus Nordic AB aplēstais apgrozījums ir aptuveni 55 miljoni EUR

Vēsture

** Focus Nordic ** tika nodibināts pēc Focus Trading AB, Westheimer AS un Aronsen AS apvienošanās. Visi trīs uzņēmumi bija nozīmīgi to attiecīgajās valstīs pirms apvienošanās, kas notika 2010. gada 1. janvārī.

** Westheimer A / S ** 1955. gadā dibināja Paul Westheimer, viņš bija viens no pirmajiem Japānas kameru importētājiem Eiropā. Galvenie zīmoli aptuveni 50 gadus bija Canon un Minolta, preču zīmju skaits strauji pieauga, jo īpaši, kad pārņēma vadību viņa dēls Mikael Westheimer.

** Focus Trading AB ** 1984. gadā dibināja Thomas Wernbo. Tas viss sākās Mullsjö ar projekcijas ekrānu pārdošanu, strauji pieaugot produktu un zīmolu skaitam, tika pieņemts lēmums pārvietot uzņēmumu uz Gēteborgu.

** Aronsen A / S Norvēģijā ** 1989. gadā dibināja Knuts Aronsens, un kopš tā laika ir bijis viens no pazīstamākajiem Norvēģu fotogrāfijas dalībniekiem kopš 1950. gadiem.

The merger also included Focus Image Nordic OY that the three companies jointly own. The Finnish sales company was founded in 2007. Apvienošanās ietvēra arī Focus Image Nordic OY, kas ir kopīgs uzņēmums piederošajām kompānijām. Somijas tirdzniecības uzņēmums tika dibināts 2007. gadā.

  1. gadā Focus Nordic uzsāk tirdzniecību Islandē. 2013.gadā Focus Nordic uzsāk tirdzniecību Baltijas valstīs.
  2. gadā Focus Nordic uzsāk tirdzniecību Polijā.

Biznesa Koncepcija

Mūsu biznesa koncepcija ir nodrošināt efektīvu produktu izplatīšanu tieši no mūsu pašu noliktavas, piegādājot mazumtirgotājiem Ziemeļvalstīs vislabākos produktus. Ar lieliem iepirkumiem visā Ziemeļvalstu reģionā tiek apspriestas labākās cenas gan uz precēm, gan uz kravu pārvadājumiem.

Mūsu mērķis ir būt pēc iespējas pilnīgākiem, mums šobrīd ir vairāk nekā 60 dažādu zīmolu, no kuriem daudzi ir "aparatūra", piemēram, kameras, videokameras, lēcas un optika.

Biznesa Sociālās Atbilstības Iniciatīva

Focus Nordic aktīvi iestājas par labiem darba apstākļiem un labu mūsu piegādātāju sociālo stāvokli visā pasaulē.

Caur mūsu dalību Amfori BSCI mēs atbalstām organizācijas rīcības kodeksu. Tai jāietver tas, ka piegādātāji ievēro cilvēktiesības un atbilst piemērojamiem tiesību aktiem un noteikumiem.

Mums kā importētājam un aģentam ir svarīgi, lai mūsu pārdotie produkti tiktu ražoti ētiski, sociāli un ekoloģiski atbildīgi. Pateicoties sadarbībai BSCI, mums ir iespēja izvirzīt iepriekš minētās prasības mūsu piegādātājiem. Biznesa sociālās atbilstības iniciatīva ir starpnozaru sadarbība starp Eiropas uzņēmumiem. Vairāk nekā 700 uzņēmumu ir pievienojušās un izmanto vienotu rīcības kodeksu, kura mērķis ir uzlabot uzņēmumu dalībnieku darba apstākļus un sociālo stāvokli.

Darbs ar vidi

Focus Nordic ir valsts mēroga elektronikas un bateriju savākšanas un pārstrādes sistēmas biedrs. (Jūs varat uzzināt vairāk par šīm organizācijām zemāk esošajām saitēm.)

Mēs arī cenšamies aktīvi samazināt papīra un nevajadzīgo iepakojuma materiālu izmantošanu. To darot, piemēram, arvien vairāk rēķinu un pieprasījumu sūtīšanu pa e-pastu. Mūsu noliktavas darbinieki strādā, lai pēc iespējas vairāk samazinātu nevajadzīgu iepakojumu izmantošanu, un pēc iespējas vairāk izmantot otrreizējās pārstrādes materiālus no papīra plastmasas vietā.

E-komercija

Focus Nordic jau no 2003. gadā piedāvā mūsu klientiem izvietot pasūtījumus tiešsaistē. Mūsu reģistrētie klienti katrā valstī var piekļūt mūsu interneta veikalam, kur viņi var redzēt visus produktu katalogus, cenas, noliktavu un izvietot pasūtījumus. 2018. gadā mēs esam veikuši vēl vienu soli ar mūsu jaunizveidoto tīmekļa platformu, kas vienkāršo klienta uzņēmējdarbību un piedāvā virkni jaunu uzlabojumu.

Tehnoloģijas, piemēram, EDI, ļauj mums efektīvi integrēt klientus, piegādātājus un citus partnerus, ietaupot papīru un administrāciju, kā arī nodrošinot vienkāršotus procesus.