Lūdzu, pievienojiet produktus savam grozam pirms izrakstīšanās

Lūdzu, pievienojiet produktus savam grozam pirms izrakstīšanās

Pieslēgties

Mūsu uzņēmuma kultūra - tagad un nākotnē

Foto: Kasper M de Thurah

Mūsu uzņēmuma kultūra 

 

Izpratne par to, kas mēs esam 

Mēs esam vadošais foto, video un optikas produktu izplatītājs Eiropā, taču nekad nedrīkstam aizmirst par mūsu uzņēmējdarbības vienkāršo būtību. Mēs pastāvam tikai tad, ja radām vērtību saviem piegādātājiem, partneriem un klientiem. Labos laikos mums jābūt pazemīgiem un produktīviem, bet grūtos laikos mums jāparāda gribasspēks, apņēmība un smags darbs. 

 

1/3 uzturēšanas un 2/3 izstrādes 

Mums ir jāattīsta mūsu bizness, vienlaikus saglabājot ikdienas darbību. Ja attīstība nenotiek, tas patiesībā nozīmē lejupslīdi. Vienmēr centieties koncentrēt 1/3 sava laika, enerģijas un resursu uz uzturēšanu un 2/3 - uz uzņēmējdarbības attīstīšanu savas lomas un atbildības jomas ietvaros. Šis attiecas uz visiem darbiniekiem neatkarīgi no tā, vai strādājat pārdošanas, klientu atbalsta, produktu vadības, iepirkumu, loģistikas, mārketinga vai finanšu jomā.  

 

Viegli veikt darījumus ar 

Ar mums ir viegli sadarboties gan piegādātājiem, gan klientiem. Dažkārt mēs par sevi jokojam, ka esam Ziemeļvalstu skauti, kas nozīmē, ka esam draudzīgi, godīgi, pārredzami, cieņpilni un atbildīgi. Ja neņemam vērā jokus, tas ir svarīgs mūsu organizatoriskās kultūras elements.  

 

Bez piegādātājiem nav Focus Nordic  

Piegādātājiem viņu zīmoli ir vissvarīgākā lieta pasaulē. Mums kā izplatītājam tas ir jārespektē. Mēs nekad nedrīkstam izskatīties vienaldzīgi, neieinteresēti vai augstprātīgi. Mēs dalāmies ar visu būtisko informāciju, ko saņemam no piegādātājiem un partneriem savā organizācijā un ar klientiem. Mēs dalāmies ar pārdošanas datiem, krājumiem, pārdošanas un mārketinga aktivitātēm, patērētāju un tirgus informācija ar piegādātājiem.  

 

Mūsu klientu bizness ir mūsu bizness  

Mūsu kā izplatītāja uzdevums ir pozitīvi ietekmēt mūsu klientu uzņēmējdarbību visās attiecīgajās jomās. Mūsu klienti darbojas dažādās nozarēs, nišās, izmēros un ar dažādām vajadzībām. Mūsu piedāvājumi un centieni ir jāpielāgo dažādiem klientu tipiem.  

Ir svarīgi nodrošināt ātras piegādes un efektīvus IT, loģistikas, produktu datu apmaiņas un pēcpārdošanas servisa risinājumus. Viss apstājas, ja neizdodas izplatīšana. 

Photo: Iver Schøyen Paulsberg

 

Pamatvērtības 

 

Veltījums  

Mēs esam uzticīgi saviem zīmoliem, piegādātājiem, klientiem un nozarei, kā arī darbam, ko katrs no mums dara. Visi uzdevumi ir svarīgi un neaizstājami. Visās funkcijās un nodaļās ir nepieciešama centība, ieinteresētība un sadarbība. Mēs esam viena komanda, kurai visi esam uzticīgi.  

  

Profesionāli un draudzīgi  

Mēs esam profesionāli un draudzīgi. Mēs pret visiem klientiem, piegādātājiem un kolēģiem izturamies laipni, ar cieņu un vienlīdzīgi. Mēs esam pārliecināti un rīkojamies izlēmīgi, bet vienmēr atceramies aktīvi ieklausīties citu cilvēku motīvos un domās. Tas arī mums visiem radīs labāku darba dienu, jo uz darbu jāiet ar prieku.  

 

Pieejams  

Nevar pārvērtēt to, cik svarīgi ir būt pieejamam. Klienti un piegādātāji var sazināties ar jebkuru Focus Nordic pārstāvi. Mēs ātri reaģējam uz visu veidu saziņas kanāliem no klientiem, piegādātājiem un kolēģiem. Atkarībā no tā, ar ko jūs sazināties, WhatsApp, WeChat vai Messenger var būt tikpat svarīgi kā fiziskas tikšanās. 

 

Atbildīgs  

Mums ir ērti uzņemties atbildību un pieņemt lēmumus. Mums nav nulles kļūdu kultūras. Ir pieņemami kļūdīties, un mēs uzņemamies atbildību, lai labotu savas kļūdas un izvairītos no to atkārtošanas. Tas padara mūs uzticamus kā uzņēmumu un kā indivīdus.  

 

Pieņemt pārmaiņas  

Mēs pieņemam un pieņemam to, ka pārmaiņas vienmēr būs. Tirgus, klientu un piegādātāju prasības mainīs veidu, kā mēs strādāsim nākotnē. Mēs cenšamies panākt daudzveidību un respektējam klientu, piegādātāju un kolēģu atšķirīgo izcelsmi, kultūras izpausmes, zināšanas un pieredzi. 

Photo: Iver Schøyen Paulsberg

 

Abonēt jaunumu saņēmšanu

Saņemiet jaunākās ziņas par produktiem, iedvesmu un īpašiem piedāvājumiem.